Ліна Костенко ніколи не тримала язик за зубами.
*
Наприклад, Наполеон і Гітлер не читали твір "Хазяїн".
*
У романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні" зображено відношення гуцулів до домашніх
тварин
*
Прагнучи до нових знань, Матильда не розуміла батьків, що були сповнені інтелектуальної
деградації.
*
Своє дитинство Т. Шевченко прожив у злиднях, у недоїдках.
*
Якщо ми не будемо читати, то будемо обратно мавпами. Шевченко любив школу, але вчителі його
не любили, тому він і намагався багато чого навчитись в кущах.
*
Ця жінка без минулого, але з добрим майбутнім пішла на той світ. ("Наймичка"
Т.Шевченка).
*
Коли Шевченка посадили за грати, йому було 27 років, а коли він одсидів і вийшов на волю, він
став старим і його навіть дружина на впізнала
*
"Катерина" Шевченка був присвячений жертвам голодомору.
*
Попри всі негаразди, Леся Українка боролася з життя і перемогла
його.
*
Лукаш, який дуже кохав Мавку, побачивши її в поганому образі, кинув
її.
*
Це лісне створіння хотіло відчути на собі справжнє кохання.
*
Леся Українка затронула мене не тільки як поет, а й як жінка.
*
Вірш Лесі Українки "Contra sperma".
*
Через нещасливе кохання Мавка покинула свою домовину
*
І в наш час дорослим і малим потрібно стремитися до таких соратників, як: Ярослав М.,
Володимир В., у них не було комп’ютерів, вони писали книги на спеціальних паперах, обгорнених в медвежі шкури.
*
Перші книги, коли їх створювали, їх знімали на відеокамери.
*
Президент присягаючи перед усією країною, не буде ж тримати руку, наприклад, на
планшеті.
*
Коли, наприклад, читати книгу, то в мозок поступає кров і людина може стати приємним
співрозмовником
*
У нас хороша квартира, у батьків хороша робота з хорошою зарплатнею… а у мене хороший
атестат. І все це у нас завдяки розуму, що дали нам книжки.
*
Книга вчить, як на світі ходить.
*
Від читання ще ніхто не вмер.
*
А якщо не буде книжок, от куда появиться розум?
*
Ще багато люди читають у вільний час. Чому я так вважаю? А тому що на вулицях нашого міста
ходять більше інтелігентні люди, ніж дурні.
*
Щоб читати книжку, треба міцно сісти.
*
У книжці немає магнітних буревіїв і хакерських програм.
*
Книги завжди були і будуть безкоштовні, а за інтернет треба сплачувати
гроші.
*
Як можна проміняти книгу, її мохнаті сторінки, її специфічний запах на якусь
жилізяку!
Урок інформатики.
Практична робота, в якій учні повинні створити програму, на формі якої розмістити кнопку, декілька надписів та поля для введення даних і відповідно програмний код... За хвилину до закінчення відведеного часу:
Вовочка:
- Нуу, хоч кнопку додам.
Вчителька:
- Вовочка, назви яких-небудь два займенники.
- Хто, я?
- Молодець, Вовочка.
Вчителька:
– Діти, хто з вас грав в азартну гру і вигравав?
Петрик:
– Ми з татом зібрали декілька етикеток з-під кави і дістали праску.
Наталочка:
– А ми збирали кришечки з-під кока-кола і дістали футболку!
Вовочка:
– А мій тато вгадав шість цифр з шести!
– І що ж він дістав?
– Сім років строгого!
– ?
– Сигналізація була нестандартна!
Першокласника тягнуть в школу. Він впирається і кричить:
— Одинадцять років !!! За що!!!!????
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку, ти став краще вчитись?
— Ні. До нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.
— Що ж це в тебе знову двійка з англійської?
— Вчителька сказала, що ми з нею розмовляємо різними мовами.
— Що ж ти шукаєш Індію в Америці?
— Гм... А я повторюю геніальну помилку Колумба...
— Що таке пряма мова? — запитує вчителька Василька.
— Ну, це коли людина про щось говорить відверто!
— Наприклад?
— Я не вивчив уроку.